2015. április 28., kedd

Aliexpress, lila ombre paróka ^^

Körülbelül 3 hete rendeltem ezt a parókát Aliexpress-ről. A képek alapján nagyon megtetszett a színe és gondoltam egy próbát megér, mivel nem volt túl drága. (akciósan 12,98$, azaz körülbelül 3.600~3.800 Ft)
Amikor kivettem a csomagolásból először azt kérdeztem magamtól hogy "Hol a paróka?" Már akkor láttam, hogy nem lesz túlságosan dús.. Tényleg hasonlóan néz ki az életben is mint a képen, és élethűbb is mint gondoltam, viszont egyáltalán nem dús, sőt (!!) nagyon kevés "haj" van benne, ha legalább 2x ilyen ennyi (szintetikus) hajból állna akkor 5/5* lenne, de ráadásul még elég jól hullik is, ezért nem hiszem hogy fél évnél tovább bírná. 
Íme így nézett ki a paróka az internetes képen, gondoltam csatolom, hogy tudjátok melyik parókáról is beszélek igazából.. Ha valakinek tetszik akkor ezen a linken tudja megvásárolni. (paypal/bankkártya szükséges hozzá)

Szállítás és csomagolás: 5/4, a szállítási idő rendkívül gyors volt szerintem, viszont csak egy vékony rétegbe volt becsomagolva ami nem nagyon védte volna meg szinte semmitől. (ha egy törékeny dolgot rendeltem volna és azt csomagolták volna be így akkor valószínűleg több apró darabban érkezett volna meg..)
Minőség: 5/3 Hiába puha és élethű ha ennyire hullik és körülbelül 1/3-a egy jobb minőségű parókának. Ez így egy picit csalódás nekem.. A frufruja is picikével hosszabb mint a képen, de ez nekem csak jó mivel jobban szeretem az oldalfrufrus parókákat^^
Remélem nem találtátok túl unalmasnak a posztomat és máskor is el fogjátok olvasni a véleményeimet illetve egyéb bejegyzéseimet. Így a végére gondoltam csatolok pár saját képet is.:) (Bocsi az első kép Retrica-val készült ezért ott kicsit más a színe><)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése