2015. április 28., kedd

Borsmenta 1-4.

Sziasztok! A tegnapi nap folyamán nem posztoltam semmi, mivel úgy éreztem muszáj kiolvasnom a Borsmenta című manga 3. és 4. részét. (az első 2 részét már múlt héten elolvastam) Ma délután végeztem is vele és már nagyon bánom, hogy nem lassítottam az olvasással, mivel amikor egy Manga vagy egy könyv végére érek mindig elkezdenek hiányozni a szereplők. A Borsmenta története a szerelemről szól. Egy kisgimis srác beleszeret a gimnazista lányba, Hei-be, viszont Hei a kisgimis fiú híres bátyjába van belezúgva. Nem szeretnék többet elárulni, mivel ha ennél többet mondok akkor már senki sem akarja majd elolvasni ezt a nagyszerű mangát. A könyv összes, azaz mind a 4 része megvásárolható az Alexandra könyvesbolt internetes oldalán, akár házhoz szállítással is. (Én személy szerint az egyik közeli boltjukban vettem át, ahová 3 nap alatt megérkezett és így plusz költsége sem volt.) Darabja csak 803 Ft-ba kerül ha az interneten rendelitek meg, ami szerintem egy nagyon jó ár, mivel Mondocon-on az első 2 részét én 1.890 Ft-ért vásároltam meg. (darabja került ennyibe)
Íme 1 (saját) kép, sajnos csak a 4. rész borítója látszódik, de gondoltam ez is ad egy kis kedvet ahhoz, hogy ti is elolvassátok.:)
* ÖSSZEGZÉS *
Borító: 5/5 Szerintem a borító is nagyon szép és rendesen ki van dolgozva. Az egész mangáért gratulálok a készítőjének! Tökéletes kívül, belül!:)
Történet: 5/5, Az elején úgy gondoltam, hogy ez egy kicsit olyan mint a Lovely Complex (magas lány, alacsony fiú..), de tévedtem. (Nem olvastam végig a love*com-ot de barátnőimtől nagyjából tudom, hogy mik vannak benne) Szóval.. Szerintem nagyon jó volt a története, még szerencse, hogy gyorsan meg tudtam szerezni a 3. és 4. részét is különben halálra izgultam volna magam. 
Remélem nem találtátok túl unalmasnak ezt a bejegyzésemet.:)
Köszönöm annak aki szánt 5 percet arra, hogy elolvassa.
Ha esetleg van olyan Manga amit ti szerettek és örülnétek annak ha véleményezném akkor nyugodtan írjátok meg komment-ben és ha lesz időm elolvasom.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése