2015. április 30., csütörtök

Frufru-s pink paróka ^^

Sziasztok^^ A mai nap egy rövid kis poszttal készültem nektek. (igazából már tegnap kész voltam a poszttal, csak rosszul mentettem le és elveszett az egész ><)
Szóval.. ma egy internetről rendeltem pink parókámat szeretném nektek bemutatni. Ezt a parókát még régebben rendeltem egy ismerősöm segítségével, de csak most lett rá alkalmam, hogy bemutassam nektek.
Ez a pink szépség eredetileg oldalfrufru-s volt, de tegnap unatkoztam és rendes frufru-t vágtam neki, ami őszintén szólva nem sikerült túl jól.. Még mázli, hogy nem saját magamnak vágom a hajam ><
(Szerencsére elég hosszú maradt a paróka frufruja ahhoz, hogy oldalra tudjam tűrni)

*Összegzés*
Minőség: 5/3 Mivel ez volt az első parókám, ezért nem tudtam, hogy milyen minőségűre számítsak. Amikor megérkezett nagyon tetszett, viszont ez a paróka koránt sem tökéletes.. Kezdjük a jó tulajdonságaival. Viszonylag dús, és eredetileg eléggé puha is volt (ennél a paróka fajtánál én nem ajánlom az öblítős módszert, mivel nekem csak rosszabb lett tőle a minősége!). A színe is nagyon gyönyörű, viszont felül a parókasapka része kicsit kilátszik. Mióta levágtam a frufruját, azóta már csak egy nagyon kicsi részen látszik ki a sapka része. (Szerintem azért, mert eddig az összes frufruja oldalra volt tűrve, de mivel most előre fele van fésülve jobban eltakarja) A 2. rossz tulajdonsága ennek a parókának az, hogy fésülésnél elég rendesen hullik.. De mivel nagyon olcsón vettem, ezért ez várható volt..
Ár: 5/4 Az ára 10,65$ volt akkor is (és most is). Ez akkoriban körülbelül 2.500 Ft-ot jelentett, de mivel a dollár mostanában elég sokat emelkedett, így ezt a parókát most körülbelül 3.000 Ft-ért tudjátok megrendelni. Szerintem ez egy elég jó ár, a hibái ellenére is.
Szállítás: 5/4 Mivel már régen rendeltem ezért pontosan nem emlékszem arra, hogy mennyi időbe is telt mire végre kézhez kaptam, de ha jól emlékszem elég sokat kellett rá várni, talán olyan 3-4 hetet.

Ezt a parókát itt tudjátok megrendelni, viszont bankkártya szükséges hozzá! (ha nektek nincs akkor kérjétek el a szüleitekét, vagy barátaitokét)

Az eladónak emellett még rengeteg rendelhető parókája van, hasonlóan jó áron. Ráadásul általában küldenek hozzá ingyen parókasapkát is!:)

Pár saját kép: (amiken amúgy megint nem látszódik semmi ><)

Remélem tetszett a posztom!:) ( minden olvasónak és feliratkozónak ezer köszönet <3 )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése