2015. május 10., vasárnap

Aranyos, habos telefontok :3

Sziasztok!:) Régóta szerettem volna már ilyen habos telefontokot, és nagyon örülök, hogy végre hozzá tudtam jutni egyhez.:3
Ezer köszönet a készítőnek!:) Postaköltséggel és a telefontok alappal együtt ez a cukiság összesen csak 2.300 Forintba került!:) Szerintem ez egy nagyon jó ár, mivel ha külföldről rendeltem volna akkor 7-8.000 Ft lett volna postaköltség nélkül! Nagyon tetszik minden a rajta. Picit kislányos a sok szívecske és hello kitty miatt, de éppen ilyet szerettem volna:) (imádom az aranyos dolgokat><)
Ha ti is szeretnétek rendelni hasonló telefontokot akkor ettől a magyar, facebook-os eladótól tudtok rendelni. 
Rengeteg más, szuper aranyos terméke van és kérésre is elkészít szinte bármit.:)
(az elkészítési idő körülbelül 2 hét, mivel gondolom idő kell ahhoz hogy ilyen jó áron lehessen beszerezni egy telefontok alapot:3)

Köszönöm a figyelmet!:) <3
Ha tetszik a blogom oldalt fel tudtok iratkozni:3 ("Rendszeres olvasók" felirat alatt)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése