2015. május 18., hétfő

Nyári Mondocon - Miku Hatsune cosplay!:3

Sziaaaasztoooooooooook!:D
Végre sikerült eldöntenem, hogy milyen cosplayben fogok megjelenni nyári mondoconon.. Nehéz döntés volt, de mivel mindig is akartam egy Miku Hatsune cosplay-t úgy döntöttem, hogy ő lesz a szerencsés.:3 Viszont mivel a ruhát képtelen lennék megvarrni/saját kezűleg elkészíteni ezért a parókával együtt a ruhát is internetről fogom megrendelni!:) Ezzel csak az a baj, hogy ha rossz a méret/későn jön meg akkor vége mindennek..:/ De megéri a kockázatot..!

Az apró kiegészítőket nem szeretném megrendelni +10$-ért ezért azokat megpróbálom saját kezűleg elkészíteni. 
A probléma viszont még mindig az, hogy hogyan is jutok ki nyári mondoconra?! Ugyanis a vonatjegy több mint 4.000 Forint + a belépő + a teljes cosplay is bőven 10.000 Ft felett lesz.. (+ még valamilyen cipőt is kell szereznem, mert azt nem vagyok hajlandó 12.000 Ft-ért rendelni..)
De nem fogok most a problémáimról beszélni, majd apuval.. >< (már előre sajnálom..) 

A következő oldalakról fogom megrendelni a ruhát és a parókát. Órákig keresgéltem mire megtaláltam a legjobb áron a lehető legjobb minőséget.. Remélem jól választottam:3

1. Paróka ~ 20.99$, azaz majdnem 6.000 Ft, de mivel két copfos és ráadásul hosszú is ez egy teljesen jó ár!:)
> Miku Hatsune paróka, Aliexpress < (nehogy megvegyétek az összeset! maradjon nekem is mert csak jövő héten tudom megrendelni..><)

2. Ruha.. 18,90$, kb 5.300 Ft.
Elég sokat szenvedtem mire megtaláltam a megfelelő ruhát.. Kezdetnek szerintem tökéletesen megfelel.:3 (Mostanában az ebay/aliexpress-es eladók mintha kezdenének kifogyni a Miku cosplay-ekből.. Múltkor legalább 3x ennyit találtam..:/)

Bocsi, ha kicsit össze-visszára sikerült ez a bejegyzés, de mostanában egyre kevesebb szabadidőm van.. Suli, tanulás, év végi hajtás.. blahblahblah
Nagyon remélem, hogy jó lesz a ruha mérete majd, most éppen gőz erővel fogyózom (najó.. próbálkozom) úgyhogy remélhetőleg sikerül fogynom 1-2 kilócskát..:P

Találkozunk a következő posztomnál és maaajd pár hónap múlva Mondocon-on ha minden jól megy<3 :3
Köszönöm a figyelmet!:)


~ 5 feliratkozó*---* Elolvadom tőletek!! <3 ~


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése