2015. május 25., hétfő

Példaképeim ~ Akiket érdemes követni..

Szép napot mindenkinek!:3
Eléggé el vagyok maradva a posztokat illetően.. szóval megpróbálom pótolni az elmaradt bejegyzéseket ezen a héten.!:3 Ma egy olyan témával készültem ahol a példaképeimet mutatom be nektek 1-2 mondatban. Legfőképpen külföldi embereket tartok a példaképemnek, de akad pár magyar is köztük!:)
Szóval akkor...

1. Anzujaamu     >> Facebook oldala <<
Anzu egy csodálatos cosplayer és lolita stílusú lány. (Ha jól tudom Törökországban él.) Elképesztően gyönyörű és nagyon ért a sminkeléshez, valamint akármilyen anime karakterhez tökéletes az alakja és az arca is. Ő főképp a külföldi oldalak termékeit mutatja be, rengeteg oldal szponzorálja! Az a célom, hogy egyszer olyan lehessek mint ő, de ez valószínűleg nem fog bekövetkezni.:/



2. Eikkibunny     >> Facebook oldala <<
Gyönyörű, tehetséges cosplayer. Rengeteg anime karaktert valósított már meg. Nem tudom, hogy a jelmezeit saját magának készíti-e vagy csak megrendeli, de a lényeg, hogy nagyon ügyes és minden nagyon hasonlít a választott karakterekre!:)
 

3. Kimiko :3     >> Facebook oldala <<
Ő az egyik legjobb magyar cosplayer!:) A (2015-ös) Tavaszi Mondoconon végre találkozhattam vele és született egy közös képünk is!! (Amin a fejem vállalhatatlan úgyhogy senkinek sem merem megmutatni ><) Remélem a következő con-on is készíthetek majd vele egy képet és.. hogy lehet valaki ennyire szép és ilyen ügyes cosplay készítésben?!*---*
<3

4. Miharu      >> Facebook oldala <<
Miharut először úgy ismertem meg mint Youtuber, mivel előszeretettel játszom a Csábításból jeles játékkal ezért az ő videóiért köszönettel tartozom!:D
Vele is találkoztam a (2015-ös) Tavaszi Mondocon-on, szegényt már a legelején letámadtam >< Gyönyörű, vékony és (nemakarokhülyeségetírni), szerintem saját maga készíti a cosplayeit amik mindig fantasztikusak!!:) (hahülyeségetírtamkövezzetekmeg><)


Eredetileg úgy terveztem, hogy 5 példaképemet mutatom be, de rohannom kell mivel holnap suli!:/ 
Köszönöm a figyelmet! Remélem tetszett a bejegyzés!:)
(Ha szeretnétek tovább követni a blogomat akkor oldalt a "Rendszeres olvasók" felirat alatt tudtok feliratkozni!)

Holnap egy "Shopping City"-s vásárlás szerzeményeit mutatom be!:3

1 megjegyzés:

  1. Igazad van, Miharu magának készíti a ruháit és a kiegészítőit, viszont varrni nem szeret. Van egy Cosplayes facebook oldala, ahol bemutatja, hogyan készülnek a cuccosok, és szupi nyereményjátékok is vannak! ^^

    VálaszTörlés