2015. május 1., péntek

Things I can't live without

Ismét köszöntök minden olvasót / rendszeres látogatót^^
A mai nap pár olyan dolgot szeretnék bemutatni, amiket szinte minden nap / gyakran használok.:) 

1. A 3 kedvenc körömlakkom. A legeslegnagyobb kedvencem a fehér, amit a közeli dm-ben vettem pár hete.<3

2. A tablet-om és a telefonom:3 A tablet-omat már elég régen kaptam, körülbelül 2-3 éve, így nem a legújabb/leggyorsabb modell.. Ha jól emlékszem Samsung Tab 2 7.0 vagy valami hasonló. Arra teljesen megfelel, hogy megnézzem az üzeneteim/blogom/e-mail fiókom. A telefonom pedig egy Iphone 4-es. Eléggé béna szegényke. Lassú (ez lehet, hogy a 3000 képemnek és pár száz köszönhető><) A kamerája sem túl jó, gondolkoztam már azon, hogy lecserélem, de mivel ez a 2. ugyan ilyen telefonom (sokszor töröm el>< a képerőnyője és a hátlapja is most lett kicserélve.. amúgy fekete volt..:P) és amúgy is csak 100.000 Forint felett találtam nekem megfelelőt, ezért ezt még hanyagolnom kell egy ideig.
Ha a kamerája és a "gyorsasága" nem lenne ilyen rossz akkor teljesen megfelelne.:3

3. A telefontokjaim^^. Jelenleg körülbelül 30 telefontokom van. (abból 3 nem megy fel a telefonomra ><). Ez is egy oka annak, hogy nem szeretném leváltani a telefonom.
(Milyen szép az a citrom a háttérben*------* xd)

4. A sminkjeim. Talán ezek azok a dolgok amiket a legtöbbször használok.. Minden hétköznap gyönyörűséges vakolattal teli arcommal szórakoztatom az embereket. (hétvégén általában nem sminkelem magam csak ha megyünk valahova..) Szegények már eléggé megviselt állapotban vannak.. Ezen kívül még van jó pár sminkem, de ezeket a kis cukiságokat használom amikor suliba megyek. ( + a Manga-s szempilla spirálom ^^ )

Mára igazából csak ennyivel készültem.. Holnap ha lesz erőm akkor lehetséges, hogy elkezdem a nyári cosplayem, vagy pedig készítek egy sminkelős videót esetleg megint pózolok párat valamelyik parókámban:D (amúgy jelenleg 6 parókám van:3)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése