2015. július 2., csütörtök

Avon-tól rendelt termékek...

Szép napot mindenkinek!:3 :D
Alig vártam ezt a napot, ugyanis ma mehettem a postára az Avontól rendelt termékeimért, viszont egy picit csalódnom kellett.. 5 apróságot rendeltem összesen 2.500 Ft-ért ami amúgy nem is lenne olyan sok, de figyelhetnének jobban, amikor becsomagolják a rendeléseket..

1. Color Trend olajmentes alapozó ~ Link
Számomra teljesen használhatatlan. Rossz színt küldtek, Ivory Beige helyett Sun Beige-t, azaz a legvilágosabb helyett pont a legsötétebbet.
Összegzés: 10/6 Nekem nem lesz jó, de valakinek majd talán tovább fogom tudni adni. A fedése viszonylag jó.

2. Folyékony korrektor ~ Link
A színe nem olyan mint a képen (Fair árnyalatban rendeltem), kicsit sötétebb és sárgás árnyalatú. A fedésével sem vagyok elégedett, egy rétegben olyan mintha nem is használtam volna semmilyen korrektort, több rétegben azért már eltünteti a bőrhibákat.
Összegzés: 10/7

3. Color Trend ajakbalzsam ~ Link
Erről nagyon nem tudok mit írni, olyan mint amilyennek írták. (+nagyon jó az illata:3)
Összegzés: 10/9

4. & 5. Gyorsan száradó körömlakk ~ Link
Ezt a fajta körömlakkot Juicy és Tempt színben rendeltem meg. A feketét min. 2 rétegben kellett felvinnem és úgy már szép volt, de egy rétegben teljesen átlátszó! A zöldes árnyalat nagyon szép, és egy rétegben is jó a fedése.
Összegzés: 10/7,5


Valószínűleg ebben a hónapban is fogok rendelni az Avon-tól és remélem, hogy most mindenből jó színt fognak majd küldeni.:)
Érdemes megnézni az internetes webshop-jukat, mivel rengeteg kedvezmény van minden hónapban, viszont előtte mindig nézzétek meg a visszajelzéseket!:)


Ezer köszönet minden olvasónak és több millió a feliratkozóknak!:D ^^


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése