2015. július 12., vasárnap

Új szerzemények, random képet, stb stb..

Sziasztok!:3 
Tegnap volt a nyári mondocon.. Sajnos én nem tudtam elmenni, mivel a szüleim nem engedtek és amúgy sem lett készen a cp-m (...). Remélem akik el tudtak menni jól érezték magukat! <3 (ha van időtök küldenétek pár képet kommentben?)
Amikről lesz szó ebben a bejegyzésben: 
  • új szerzemények (H&M-ből és New Yorker-ből)
  • random képek (ezeket nyugodtan több lapozhatjátok ugyanis nem túl érdekesek csak unatkoztam..)
  • cosplay tervek erre az évre

Szóval az új szerzeményeim..
Egy gyönyörű, fekete egyberuha rúzs mintákkal(New Yorker, akciósan 3.000 Ft) és egy Unikornisos "Selfie Queen" póló (H&M, 2990 Ft)
Mindkettő eszméletlenül jó és az unikornisos póló rendkívül aranyos!! :3
(bocsi a rossz minőségű képekért, holnap kapok végre egy fényképezőgépet és akkor végre normális képeket tudok majd feltölteni..)

Random képek (holnaptól tényleg normális minőségűeket teszek csak fel!!)
(Mindkettő képen paróka van rajtam.. Az első képen az a fej.. LOL ><)
Még több kép.. > instagram <

És a legérdekesebb téma!!:3
Cosplay tervek erre az évre. 
Igaz már az év fele eltelt de csak most kezdem el igazából a cosplayes életem. 
4 cp-t tervezek: Gumi Megpoid, Miku Hatsune, Maki a Love Live-ból, Juvia a Fairy Tail-ből 
Az első akit megvalósítok Gumi lesz, pont tegnap rendeltem meg hozzá a parókát innen: > Link
Ősszel valószínűleg ezzel a cp-vel fogtok megtalálni con-on!:)
A második Miku lesz, hozzá már csak a ruha kell, de egyenlőre még nem tudom megrendelni..:/
A Maki és Juvia cosplay-t valószínűleg már csak év vége felé tudom megvalósítani, de remélem mindegyikre lesz elég időm és pénzem.:)


Ez a bejegyzés most nem sikerült valami túl jóra, de a következő jobb lesz, ugyanis amint megkapom a kamerám elkészítem az első videómat ahol az új Avon-os szerzeményeimet fogom bemutatni + még 1-2 apróságot!:)
A 2. videóm terve is megvan már, a téma pedig nem más mint.. Cosplay készítés!:3 

Az elmúlt napokban írtam még pár szponzorcégnek, úgyhogy szurkoljatok!!! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése